vineri, 15 februarie 2013

Aidicăpușorultău !

        Am revenit . . .Târziu , dar am revenit ! Nu prea am avut timp din cauza școlii , dar încerc să mă împart cumva. În fine , nu despre asta vreau să vorbesc acum .
       Vi s-a întâmplat vreodată să mergeți pe stradă ( asta sigur s-a întâmplat) și să treacă pe lângă voi unu care duhnește a parfum ( că ce mama dracu' să simtă lumea că și-a luat băiatul parfum de firmă ) sau o domnișoară de 12-13 ani cu tocurile de 15 clătinându-se de acum zici că o să-și rupă gâtul ? Mie da ! Sincer , sunt dezamăgită. Păi , tu ca fată deși știi că nu poți merge pe toacele ălea insiști să te faci de râs ? Ok , am înțeles că ți-ai strâns banii de pachet ca să îți cumperi pantofii ăia , dar asta nu înseamnă că trebuie să te duci cu ei la școală sau să îi porți mereu ca să arăți cât de sexi ești. Sincer , nu vreau să jignesc absolut pe nimeni , dar dacă vă simțiți asta nu este vina mea . Am făcut referire doar la cele în cauză.
       Poate băieții se simt dați la oparte ! Păăi , băieți , bănuiesc că nu vă place să fiți , să zic așa..criticați , ca și fetele de altfel dar ... Nu înțeleg moda aia cu pantalonii. Sau înțeleg...e ceva gen „ Hei fata , un strat de material l-am dat eu jos , mai e unul și ajungi in paradis .”  :))- Nu cred că la asta se referea „ Haina-l face pe om ” . La început îi aveați puțin mai lăsați , ok , dar acum îi aveți până la genunchi . Nu vă incomodează? Mă rog..poate vouă chiar vă place.

                      O seară frumoasă :* !
   
   

3 comentarii:

  1. aoleu,lasa-ma ca a venit batoza din clasa mea cu tocu de 15 si se duceau in toate partiile,si cand i-am zis ca e din cauza grasimii a comentat,satula de ele!

    RăspundețiȘtergere
  2. Dar avea tocuri ?! Aveaaaaaaaa :)) . Ce vrei mai mult ? Nu contează că nu putea să meargă .

    RăspundețiȘtergere