miercuri, 27 februarie 2013

Cică'i sexi !

    Hai să punem un pariu. Îmi lași un comentariu dacă măcar odată ai văzut o fetiță care la față e așa draguță  de zici „ Ce scumpă-i asta mică , măăă :x ” și când lași ochii-n jos vezi tocuri de 10 și tricouri prin care se vede un sutien roz . Ăăă , ăă . . . tentant , nu ? Vezi să nu ajungi la corupere de minori. . . Știu că poate o să spui „ Dar ea a vrut !” . Stai calm , n-are rost . Ea , simpatică cum o credeai o să spună ” A vrut să mă violeze. . .am ripostat dar a reușit ce și-a propus ”.
  Păi săraca fetiță dacă ridică coada și cere . . .să nu îi dai ? Știu că sună ciudat să spun asta eu , fiind fată , dar nu am dreptate? Adică , tu la 11 ani iesi din casă cum iese una de 16 seara în club ? Are și ea gând de agățat. . . Făcând o mică paranteză , acum un an dacă nu mă înșel , eram cu o prietenă și așteptam un autobuz. Mă uit în spate și văd o fetiță de clasa a5-a care vine grăbită spre mine . Ajungem față în față și începe să se transforme . Cu mâinile prin aer , de ziceai că acum își i-a zborul îmi spune că a fost înșelată de iubităsu , că era cu una la piscină . Fata cu care eram s-a uitat la mine și a început să râdă . . Îmi imaginez că poate s-a simțit prost atunci aia mică dar , nu era de râs ? Eu în clasa a5-a nici nu știam ce-i ăla sărut franțuzesc. Oricum , revenind.  Eram la faza cu agățatul. Am fost surprinsă să aud , chiar de la un prieten foarte bun că ” Frate , uite. . .se vede că cere ,doar după cum se îmbracă. Dacă era mai mare mai ziceam. Logic că nu te poți abține ” .Are dreptate. Acum toate ăstea de 10-12 ani nu știu cum să se mai îmbrace . Ba că vor blugii în cizme , ba că geaca e roz. Ea nu mai e mică să poarte roz. Chiar dacă unele nu au prea mare lucru de arătat , o fac  . De ce ? Lipsă de atenție .
 O zi bună :* !

2 comentarii:

  1. am 15 ani si port roz,si o sa port mereu, copchile cretine.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Și eu port roz. . .dar ele sunt prea „mature” pentru culoarea asta, dacă mă înțelegi :)) .

      Ștergere