joi, 21 februarie 2013

Și ce ?

                    MOMENTELE FRUMOASE NU LE SIMȚI ATUNCI CÂND LE TRĂIEȘTI .LE REGREȚI ATUNCI CÂND ÎȚI AMINTEȘTI !

      Scriu acum pentru că începe să doară. Nu credeam că o să fie așa rău. Mă descarc aici pentru că nu am unde altundeva . Simt că aproape nimănui nu îi pasă ce se întâmplă cu mine dar cel mai mare motiv este , pentru că probabil , el nu va citi.
                   Au trecut mai bine de 8 zile . Nu știu dacă e bine ce fac , dar eu una încă mă mai uit la pozele tale . Chiar dacă ți-am ștes numărul , mesajele au rămas. Le citesc și parcă nu îmi vine să cred . . .nu îmi vine să cred că s-a terminat așa urât încât nici măcar „Bună” să nu ne mai putem spune. Poate din orgoliu nici nu vreau să te caut. Aștept să uit. Știu că îmi cer imposibilul dar totuși aștept. Știu că nu a fost așa cum mi-am imaginat , dar a fost drăguț . . . Îmi transmiteai o senzație de bine. . . Râdeam din orice ! Acum , e diferit .
        Mi-am promis să las totul în urmă și să îmi văd de ale mele. Acum , sincer nici nu aș putea ...sau poate nu aș vrea să mă implic în altă relație. Vreau să treacă un timp . Mult timp ! Fără să vreau mă gândesc la ce mi-ai spus. Chiar atât rău ți-am făcut încât să mă urăști ? Poate a fost și vina mea , dar gândește-te că nu doar eu sunt vinovata . Ce am spus au fost vorbe la nervi , dar niciodată nu te-am urât . Nici măcar acum. Încerc să mă mit , dar încă te iubesc. Poate o să îți dai seama că a fost mai bine așa și că nu trebuia să spui ce ai spus.
        În fine , asta e! Nu am ce să mai fac . Defapt , chiar dacă aș avea nu aș ști ce !  Te iubesc.

             

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu