vineri, 8 martie 2013

8 martie .

    La mulți ani prințeselor !
     Dacă vă așteptați să încep prin a face un pomelnic cu toate persoanele dragi mie și un „la mulți ani ” sictirit. . .îmi pare rău , dar nu !
   Eu am promis că de 8 martie o să mă duc și o să-mi cumpăr singurică o floare ! Și m-am dus. . .dracu'. Ok , am luat flori , dar chiar nu înțeleg. Până la urmă să se hotărască ! Ori 14 februarie ori 8 martie. Bine că nu am prieten ! Nu zic că mi-ar displace niște cadouri . . .dar nu prea-mi place să ofer , plus că e criză !
   Poate dacă aș avea un prietenaș ar fi mai drăguț . .adică m-aș bucura de păsărici (păsări , care fac piu-piu . . .nu vă gândiți la prostii ) , aș zâmbi la fiecare floare. . .mda , de unde . Nici atunci nu aș face asta , doar nu-s scoasă de la spitalul 9. Oricum , am observat cred că 3 lucruri astăzi . (Cred că dacă aș face videoblog aș pune o reclamă în timp ce vorbesc și înainte aș spune : nu uita ! rămâi cu noi și vei vedea cele 3 lucruri uluitoare ! . Mereu mi-am dorit asta :)) )
 1. Au fost o mie și una de flori și dacă sunt flori , automat sunt și albine. Nu îmi plac albinele. De exemplu , m-a urmărit una , defapt cred că pe floare , dar eu o țineam așa că e tot una. . .cred că 5 minute . . . până m-am enervat și am așezat floarea pe bancă . Ghici , ce ? Floarea am ridicat-o dat albina nu s-a mai ridicat. Nu continui , puteți interpreta ( poate mă dau rudele în judecată ) . În fine , în anii trecuți erau 2-3 tarabe cu flori . . .dar azi am văzut cred că 6 la rând . . .Și ghici ce ! Același slogan : Hai la zambile ! WOW ! Nu știu , mi se pare ciudat ! De ce aș da pe zambilă 10 lei dpar pentru că e roz ? De ce cea mov e 3 lei ?=)) Are aur , sau ce ? Măcar de ar fi dinălea altoite ( așa cred că se spune la ălea cu multe flori ). Am ajuns la decizia că mai bine mă duceam la bunică-mea și rupeam 1-2 apoi le înveleam în staniol.

 2. Polițistul de lângă școala 10 este drăguț . Avea ochii căprui . ( A sunat gen : Doamneeee , un om cu ochii căprui ! Ia-mă de nevastă ! )  . Frumoasă și laleaua , dar mi-a fost lene să o țin și „am uitat-o „ la suculeț . :))

3.  Profesorii sunt mai amabili ! Adicăăăăă , am avut și ore scurte , dar pe lângă asta nici măcar nu le-am făcut ( doar mate...test )Deci am plecat de la școală cam pe la 11 și ceva :X .

Poate am observat mai multe chestii dar nu știu ce să scriu despre ele și cred că v-aș cam plictisi.
Un 8 martie fericit. Vă puuuuuuuuuuuuuuuuup :* !

4 comentarii:

  1. Pe mine niciun băiat nu m-a felicitat, şi asta mi se pare cam ciudat, fiindcă nu sunt singura. Doar tata şi frate-miu, dar ei erau nevoiţi. Băieţii degradează şi sunt mai needucaţi pe zi ce trece.
    Felicitări cu 8 martie.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu ești singura ! Nu am auzit decât de la polițistul ăla și de la tata. . .în rest. . .

      Ștergere