miercuri, 6 martie 2013

Minuțele libere !

       În sfârșit reușesc să postez. Am o săptămână extrem de încărcată , dar trebuia să mă descarc undeva , acum .
      Încep să urăsc faptul că m-am născut , încep să urăsc că exist. Uneori , am impresia că sunt făcută doar pentru a avea cineva pe cine să se descarce. Nu sunt genul de persoană care să tacă și să înghită , dar jignirile care îmi sunt adresate sunt din partea unei persoane care . . .nu cred că merită să-i răspund cu aceiași monedă. În fine. . . dacă asta mi-a fost dat să duc asta fac.
   Pe de altă parte , excelent ! Iubesc căldura. . .și acum e chiar cald. Îmi pare însă rău , că nu pot sta și eu pe afară decât o zi pe săptămână . .dacă o stau și pe aia.
   Știu că e la un timp nu prea mai postez chestii interesante..care să vă privească și pe voi. . .dar parcă așa mă descarc mai ușor. Oircum , din următoarea postare vor revenii subiectele interesante :)) .Până atunci. . .Vă pup :* !

2 comentarii:

  1. Viata nu e facuta ca sa fie luata prea in serios. Praful nu merita osteneala.

    La multi ani ! Un gand senin ca primavara !

    RăspundețiȘtergere