duminică, 20 ianuarie 2013

Aici. . .Din nou !

   A trecut mult timp . Îmi era dor să scriu. Da, să scriu ! Doar așa îmi pot deschide sufletul și mă pot exprima așa cum simt că aș vrea să o fac . 
  În ultimul timp s-au întâmplat multe . Am avut parte de bucurii dar și de multe neâmpliniri care cred , defapt știu , m-au făcut mai puternică . Poate aceste dezamăgiri au un rol . Vreau să cred că totul se întâmplă cu un scop . Știu că cineva acolo sus are grijă de mine .
   E greu ! E din ce în ce mai greu să te prefaci că îți este bine  doar ca să nu îi îngrijorezi pe cei dragi , deși...uneori , cred că nu există persoane călora să le pese. E greu să schițezi un zâmbet fals și să spui că totul e ok , când defapt nici tu nu înțelegi ce se întâmplă cu tine. Nopți nedormite , zile de căcat ! Chiar și așa , știu că va veni o vreme când toate se vor sfârși . Dar până atunci , nu îmi rămâne decât să aștept !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu