marți, 22 ianuarie 2013

Avem tupeuuuuuuuuuuuuuuu !

        Am ajuns să nu mai cred decât în mine . Poate așa este mai bine.
-M-am săturat de reproșuri venite de la niște gunoaie de persoane care nu fac decât să înmulțească populația. 
-M-am săturat de acei ziși prieteni care știu că existi doar când îți cer ajutorul .Oare chiar sunt invizibilă ?!                   
- M-a săturat să ofer și să nu primesc nimic în schimb.
             Nu  știu ,  m-am săturat să fiu folosită. Crezi că ești cu ceva mai special dacă rănești? Clar nu ! Dai dovadă de nepăsare , lipsă de bun simț și mai ales , dai dovadă de prostie în exsces. Nu vreau să înțelegeți că mă refer la voi toți , oricum cei care se regăsesc o să se simtă. Slavă Domnului mai sunt și persoane care știu ce vor și care știu să aprecieze ce li se oferă .Nu încerc să judec pe nimeni , din nou îmi spun doar părerea. De multe ori mi s-a întâmplat să trec pe lângă o persoană căreia i-am făcut bine și nici măcar un „Bună băi proasto ” să îmi spună . Să spunem că nu mă vede , ok , dar nici când îi spun „ Nu mai salutăm , nu ?” să nu spună ceva ? Nu știu ce cred ei că arată prin asta. Se cred persoane mai importante dacă fac asta? Cred că sunt „ $me3her! ” dacă se comportă așa ? . .  Îmi este RUȘINE de RUȘINEA VOASTRĂ ! 
        
                                      

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu