duminică, 20 ianuarie 2013

O viață nouă !


Știu că nu noi ne hotărâm soarta , dar avem dreptul să ne gândim la cum ar fi dacă am avea o alta. Sincer , îmi este destul de greu așa . Chiar mi-aș dori una nouă , deși știu că sper în zadar .
   Vreau să am o viață mai bună . Vreau ca toate persoanele dragi mie să îmi fie alături. Să fie lână mine când am nevoie. Să îmi spună „ Sunt aici , nu te teme ! ”Să mi se îndeplinească un singur vis la care tot sper de când m-am născut. Să fie EA lângă mine. Să o strâng în brațe și să nu îi mai dau drumul . Nu vreau să intru în detalii pentru că... Îmi este foarte greu ! Totuși știu că ea poate avea grijă de mine și de acolo sus .  Totuși , ideea este căăă . . . Îmi este frică de ce va urma .
   Știu că ce îmi doresc nu se va întâmpla așa că... Îmi trăesc viața pe care o am și încerc să mă bucur de fiecare clipă .

2 comentarii:

  1. Cauta-L pe Isus Hristos. Nu o religie. Nu o biserica anume. Ci doar pe Isus Hristos. El iti poate indeplini dorinta de a avea o viata noua, mult mai buna ca cea de acum. Insa El te va face sa fii tu alaturi de cei dragi, si linga ei cind au nevoie. Va fi un pic diferit decit ceea ce ai astepta tu, insa va fii mult mai frumos asa.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersi pentru sfaturi ..încurajări. Nu vreau să mă plâng prin postarea asta sau altele , dar am scris-o pentru că mai peste tot aud persoane că vor să se omoare , că nu îți mai suportă viața...

      Ștergere