vineri, 25 ianuarie 2013

Nu-mi place !

      Iar am o stare de te doare capul . Nu știu ce e cu mine . Astăzi este a treia oară când postez. Cred că m-am atașat de blogul acesta.
     Nu știu , m-am săturat să tot repet anumitor persoane ce nu îmi place și se mai întreabă ce au făcut de mă enervez așa repede. Frate . . .Pentru ultima oară , uite ce nu îmi place :
 -Nu îmi place atunci când faci pe proasta , deși tu sărăcuța de tine ai un gram de minte acolo !
 -Nu îmi place că atunci când vreau să vorbesc ceva serios , tu râzi  și mă mai și întrebi „Da...tu de ce nu râzi ?! ”
 -Nu îmi place să faci mișto de lume aiurea. „Uite ce grasă e , uite ce slab e , uite cum merge ” Băi , fata poate să aibă și paranteze pătrate între picioare , NU MĂ INTERESEAZĂ ! E vina ei că e așa ?
 -Nu îmi place să mă prostești pe față..Dacă alții fac asta cu tine , nu înseamnă că merge și cu mine.
 -Nu îmi plac curvele , așa că atunci cînd te rog să nu o aduci și pe ea , nu o aduce. Oricum , știe că nu o suport.
 - Nu îmi place să fiu contrazisă doar de dragul de a fi contrazisă. Dacă o faci , adu-mi și argumente că nu renunț așa ușor .
 - Am DND la status , ok?! Asta înseamnă să nu îmi dai buzz , să nu mă întrebi ce fac , să nu îmi trimiți emoticoane stupide , să nu mă întrebi dacă ești excepție.
 -Ne cunoaștem doar de 5 ore și tu pui poză de copertă cu mine ” Bff ” .Ăăăă , BFF ?! Nu îmi ești nici măcar prietenă. Dacă am stat și te-am ascultat cum nu te lasă mă-ta la PC decât până la șase , nu suntem BFF. D-astea am doar două și le-au trebuit multă răbdare să mă suporte atâta timp.
 Sper că m-am făcut înțeleasă . Hai pa :* !

2 comentarii: