joi, 31 ianuarie 2013

Voi. . .Smechere !



    Știu că am spus că eu nu prea fac mișto de lume sau critic. Adică , fiecare așa cum e , asta e .. dar , nu mai rezist.  Ăstea două , puteți să citiți , asta dacă vă atrage cu ceva , că de . . .nu are poze , mă doare-n ce nu am . Nume date , nedate , oricum o să vă simțiți . 
      Ți se pare că te face cu ceva mai interesantă faptul că mă jignești ? Nu dragă. Doar îmi arăți cât de proastă poți fi. Vrei ceva? Spune-mi în fațăăăă . Uite , nu am avut ocazia să îți spun în față până acum , probabil pentru că îmi e mult prea milă să nu îți pierzi și ultimul neuron încercând să mă insulți.Decii , fii antenă:
 Veneam de la magazin cu una și de odată aud pe unul din spate : Fata . ăsta este mersul tău sau dansezi?  . Ea super încântată că ăla a spus asta , hai să tragă sfoară-n țară . La momentul acela a știut cred că jumătate din Peda. Mă lași?! Cât de proastă ești fetiță ? Dacă ai pulă-ntre picioare și mergi așa , asta nu înseamnă că trebe să afle tot poporul,  Sfatul doi . Mai folosește puțin săpun ! Mă îngrozești . Miroși în ultimul hal .Puți ! Degeaba ai parfumuri peste parfumuri  dacă nu ai apă și săpun. Ai auzit de chestia aia , (depinde de care ai , dacă ai ) numită antiperspirant ? Pune-l în funcțiune. Cum dracu rezistă „iubiții” tăi ? O să mă rog pentru ei . 
                                 AMIN !

    Prințesa numărul doi. Nu mă mir că ai rămas singurică în palat. Chestiuță , mă calci pe nervi ! Crezi că ești cu ceva mai brează dacă mă mănânci de cur pe la spate? Mă piș pe tine iubita :* ! Te știe tot poporul drept panaramă și vii să îmi spui mie că sunt curvă ? Cu ce tupeu ? Dacă ai ceva de împărțit cu mine , spune-mi în față. M-am săturat de curve pline de tupeu în fața unui calculator . Mai ieri te vedeam cum ieșeai din SH . ( Nu spun că este ceva rău , pentru că sunt unii care probabil nu au cu ce să îți cumpere anumite chestii ) și te dai mare sula de basculă că ești îmbrăcată de la nu știu ce firmă. Mai știi când mi-ai spus „ Uite-te mă la aia de pe partea cealaltăăă , ești nebun ?! În ce hal e îmrăcatăăă ! ” Spre deosebire de tine , ațe în loc de pantaloni , ea avea haine . Sfat , nu te mai da ce nu ești ! Cu toții știm că ești proastă de te împiedici. 
 Deci. . .Iubitele lu' mama , Știu că nu vă convine și mâine probabil o să dau nas în nas cu voi.. Asta e :* .  Vă doresc moarte-n chinuri . Puuuup  :*
      

2 comentarii:

  1. Da ce ti-au facut? Vad ca te-ai suparat serios

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu sunt supărată. Defapt , nu am de ce când vine vorba de ele . Atât timp cât ele nu pot mai mult... asta e. Șiiii cu făcutul , nu e vorba numai de ce mi-au făcut mie , e vorba că sunt niște scursuri care știu numai să critice , dar nu se văd pe ele. Urăsc genul ăsta de om.

      Ștergere